Google

joi, 3 ianuarie 2008

Unde e acasa?

Am auzit de multe ori expresia "nicaieri nu e ca acasa". Si de multe ori, ca unul care mi-am petrecut o parte din viata pe meleaguri straine, i-am inteles pe deplin sensul. Dar in ultima vreme, lasand dorul de cei apropiati la o parte, stau si ma intreb; Unde e acasa?

Cand preturile unei locuinte ajung sa coste mai mult ca in multe tari dezvoltate, ma intreb ca multi alti romani ce sa caut in tara. Iata un articol proaspat care ne convinge ca la noi e mai rau ca oriunde.

Trainerul de vinzari numarul unu din SUA, Jeffrey Gitomer ne sfatuieste sa vindem peste hotare. Sincer, primul gand al meu a fost sa vand ceva politicieni dar uitandu-ma pe legea comertului, nu am gasit unde sa imi incadrez afacerea. Ma gandeam sa fac o firma la fel ca cei care se ocupa de fotbalisti. Dar cine sa-i ia daca tot nu sunt buni de nimic...? Iar la restul produse, nu avem loc sa le vindem de firmele lor. Si iar ma intreb unde e acasa?

Raspunsul final ajunge sa fie unul nedorit; acolo unde iti e bine. Si in Romania le e bine numai celor care iubesc spaga si coruptia. Ei au masini scumpe, afaceri prospere si un cuvant de spus in orice domeniu, chiar si in cele in care de cele mai multe ori sunt afoni, la fel ca in politica.

Mark Twain spunea ca mai rau decat sa vorbeasca lumea despre tine, este sa nu vorbeasca nimeni. Probabil pe asta se bazeaza si cei care ne conduc.

Niciun comentariu: