Google

vineri, 16 noiembrie 2007

Politica de mahala

Cam asta se practica la noi. Cred ca daca s-ar afla in fata camerelor de luat vederi si precupetele ar gandi inainte de a deschide gura. Ceea ce se pare ca nu este valabil si pentru unii din conducatorii nostrii.

Aseara pe postul de televiziune OTV am citit un mesaj afisat in timpul unei dezbateri pe tema cea mai la moda in Romania, cazul "Elodia". Acest mesaj suna cam asa: Cioroianu doreste experti romi la consulatele europene.

Nu stiu cat de reala este afirmatia si daca apartine Domniei sale. Dar daca este asa eu propun sa trimiti mancati-as fratii lui Mailat la Roma sa fie aproape de bietul baiat oropsit. Trimite restu de romi in strainatate sa aibe si ei casele lor la consulate sa nu mai stea la corturi si rulote.

Da-le si protectie diplomatica sa fie protejati la furat ca sa vada lumea ca nu este discriminare in Romania. Daca e nevoie cred ca pentru aceasta binefacere ar contribui multi romani sa mai cumparati ceva case pe care sa le faceti consulate.

Desi eu ma gandeam ca pentru consulatele noastre ar fi de ajuns doar portarul. Oricum in multe cazuri stie si faca mai mult decat toti ceilalti la un loc. Cat despre imaginea Romaniei, avem ceea ce meritam datorita celor pe care i-am votat.

Si pentru ca tot am pomenit in acest mesaj de "cazul Elodia" vreau sa spun ca respectabilul sot are dupa parerea mea un nume predestinat. Cu totii stim vorba din popor: "Il doare in **** ca pe Florea Cioaca". Gresesc cu ceva? Trageti voi concluziile.

Dimineata am descoperit un mesaj ofline pe care as vrea sa-l redau. O copila de 8 ani a fost scuipata pe strada in Milano pentru ca e romanca. Se pare ca nimeni nu vrea sa se mai joace cu ea din aceasta cauza. Ma intreb cu ce e vinovat copilul ala.

Dupa aceasta informatie, urma o invitatie la boicotarea produselor "Made in Italy" pe o perioada de 2 saptamani. Eu as propune pe o perioada de doi ani macar. Ca sa se invete minte si italienii ai caror conducatori nu sunt departe intelectual de ai nostrii.

Niciun comentariu: